Στην Γερμανία μπορεί να μην πήγε τόσο καλά και χρειάστηκε να φύγει για την Ολλανδία και την Τβέντε έτσι ώστε να επιστρέψει στον καλό του εαυτό καθώς εκεί είχε την πιο παραγωγική του περίοδο, ανάλογη σεζόν όπως και αυτή που πέρασε όταν έπαιξε και πάλι στην Ολλανδία με την Φορτούνα Σιτάρντ.
Ο Λημνιός λοιπόν θα φύγει από τον Παναθηναικό όπως λένε τα δημοσιεύματα και η επόμενη ομάδα του θα είναι ο ΑΠΟΕΛ. Στους «γαλαζοκίτρινους» ξέρουν ότι είναι εξαιρετικός παίκτης που πέρασε και τις δυσκολίες του μέχρι τώρα στην καριέρα του, αλλά ευελπιστούν πως θα δουν την καλή έκδοση του Λημνιού, δηλαδή εκείνη που είχε στον ΠΑΟΚ αλλά και στην παρουσία του στην Ολλανδία.
Το σημαντικό πρώτα όμως είναι να κλείσει η μεταγραφή και από εκεί και πέρα να ξεδιπλώσει ο Ελλαδίτης εξτρέμ όλο το ταλέντο του στον αγωνιστικό χώρο.
