Συγκεκριμένα, η ιταλική εφημερίδα “Il Corriere dello Sport” σκιαγραφεί μια “μουντή” ατμόσφαιρα έντασης εντός των τειχών του εργοστασίου της Ferrari, στην οποία εμπλέκονται ο Φρεντ Βασέρ, ο Σαρλ Λεκλέρ και μηχανικοί της ομάδας – λίγες ώρες μετά το GP Σιγκαπούρης, όπου ο Μονεγάσκος τερμάτισε στην 6η θέση και ο Λιούις Χάμιλτον έπεσε στην 8η, καθώς και οι δύο αντιμετώπισαν σε όλο τον αγώνα προβλήματα υπερθέρμανσης των φρένων της SF-25.
Από το ξεκίνημα του τριημέρου στη Μαρίνα Μπέι, με τις αλλαγές στο μονοθέσιο στο FP1 ο Λεκλέρ ύψωσε “λευκή σημαία” -λέγοντας πόσο δύσκολο ήταν το μονοθέσιο στην οδήγηση- ενώ ο Λιούις Χάμιλτον δήλωνε αισιόδοξος ότι ήταν εφικτό να βρει η ομάδα καλύτερο τρόπο λειτουργίας.
Μετά τις κατατακτήριες, ο Φρεντ Βασέρ -σύμφωνα με την ιταλική εφημερίδα- είχε μια ιδιαίτερα τεταμένη συνομιλία με τον Ματέο Τονινάλι, επικεφαλής μηχανολογίας στην πίστα για τη Scuderia. Κι επιπλέον, συνεχίζει το άρθρο, ορισμένοι από τους μηχανικούς της ομάδας εξέφρασαν τη δυσφορία τους για την κριτική του Λεκλέρ σχετικά με τη συμπεριφορά του αυτοκινήτου.
Στη δεύτερη περίπτωση, η δυσφορία για τον Λεκλέρ ενδεχομένως να συνδέεται και με τα αυξανόμενα δημοσιεύματα των τελευταίων εβδομάδων περί κινητικότητας του Νικολα Τοντ, μάνατζερ του Μονεγάσκου, για επαφές με άλλες ομάδες ενόψει μιας ενδεχόμενης αποχώρησης του Λεκλέρ από το Μαρανέλο μετά το 2026.
Τα φτωχά αποτελέσματα των τελευταίων αγώνων, σε συνδυασμό με τις πληροφορίες για τις τεταμένες σχέσεις εντός της Scuderia, ώθησαν τον πρόεδρο της Ferrari Τζον Έλκαν και τον διευθύνοντα σύμβουλο της εταιρείας, Μπενεντέτο Βίνια, να προγραμματίσουν έκτακτες συναντήσεις με τη διοίκηση τη ομάδας αυτές τις μέρες στο Μαρανέλο.
Ο ιταλικός Τύπος, όπως τόσες και τόσες φορές στο παρελθόν, σφίγγει τον κλοιό για τη Scuderia, ζητώντας ρηξικέλευθες αποφάσεις, νέες ιδέες, επανεκκίνηση του τρόπου λειτουργίας της ομάδας και την ανακάλυψη μιας νέας τεχνικής τροχιάς – προκειμένου να δομηθούν σωστά οι βάσεις για το ξεκίνημα της Scuderia στον νέο κύκλο τεχνικών κανονισμών, από το 2026.
Θυμίζουμε ότι στα 18 GP της φετινής F1 η Ferrari είναι η μόνη από τις μεγάλες ομάδες που δεν έχει κερδίσει, ενώ οι McLaren, Red Bull και Mercedes έχουν τουλάχιστον από δύο νίκες. Παρά τη μεγάλη αεροδυναμική αναβάθμιση της SF-25 με το νέο της δάπεδο τον Ιούνιο στην Αυστρία και την πλήρως ανασχεδιασμένη πίσω ανάρτηση ένα μήνα μετά στο Βέλγιο, το ιταλικό μονοθέσιο ποτέ φέτος δεν είχε απαντήσεις για τον ανταγωνισμό – και η ομάδα μετρά μόνο 5 θέσεις στο βάθρο, με τον Λεκλέρ, μαζί με τη δυσκολότερη σεζόν της καριέρας του Λιούις Χάμιλτον.
Στη σύγχρονη αυτή εποχή του ground effect, δε, από το 2022 μέχρι σήμερα, η Scuderia μετρά μόνο 10 νίκες, σε σύγκριση με τις 18 (συν δύο πρωταθλήματα κατασκευαστών) της McLaren και τις 41 της Red Bull, που της χάρισαν 2 τίτλους κατασκευαστών και 3 οδηγών (2022-’24).
Η Scuderia έχει μπροστά της όχι μόνο την “υποχρέωση” δημιουργίας ενός ανταγωνιστικού μονοθεσίου για το 2026, ώστε να μην μείνει πίσω στην ερχόμενη πενταετία του πλαισίου κανονισμών 2026-’30, αλλά και την ανάγκη να διεκδικήσει με αξιώσεις τη 2η θέση του φετινού πρωταθλήματος κατασκευαστών απέναντι στις ραγδαία βελτιωμένες Mercedes και Red Bull.
Πηγή: sport24.gr