Το «αντίο» του Ζοάο Μάριο στον Ολυμπιακό

Το δικό του «αντίο» στον Ολυμπιακό είπε ο Ζοάο Μάριο!

Το «αντίο» του Ζοάο Μάριο στον Ολυμπιακό thumb

Με ανάρτησή του στα social media, ο Πορτογάλος ποδοσφαιριστής αναφέρθηκε στα δύο χρόνια που πέρασε στην ομάδα της Λευκωσίας, ευχαριστώντας τον σύλλογο για τις εμπειρίες και ευχόμενος κάθε επιτυχία για τα επόμενα χρόνια. 

ΤΟ ΠΟΣΤ:

«Ένα πολύ σημαντικό κεφάλαιο της καριέρας μου στον Ολυμπιακό, φτάνει στο τέλος του. Ήταν δύο χρόνια γεμάτα αφοσίωση, θυσίες και πολύτιμες εμπειρίες, με στιγμές χαράς αλλά και δυσκολίες, πάντα όμως με προσήλωση στην επίτευξη των στόχων που είχαμε θέσει. Κρατώ μαζί μου εξαιρετικές αναμνήσεις και αισθάνομαι βαθιά ευγνωμοσύνη προς όλους όσοι αποτέλεσαν μέρος αυτής της διαδρομής. Εύχομαι στον σύλλογο και σε όλους όσοι συνδέονται με αυτόν κάθε επιτυχία στο μέλλον».