Ανάμεσα στις δύο πλευρές θυμίζουμε ότι υπήρχε οικονομική διαφορά, ενώ να σημειώσουμε ότι σε παλαιότερη ανακοίνωση της η Ομόνοια, έκανε λόγο για σύγκρουση συμφερόντων στα όρια της συνωμοσίας και για εκβιαστικές συμπεριφορές.
Μετά από αυτές τις εξελίξεις και με την επιβολή του εμπάργκο μεταγραφών, η Ομόνοια αναγκάστηκε να προσφύγει στη ΦΙΦΑ και το CAS, με την υπόθεση να εξετάζεται σήμερα.
Η διοίκηση Σταύρου Παπασταύρου είναι αρκετά αισιόδοξη ότι θα κλείσει θετικά για την Ομόνοια η υπόθεση αυτή, αφού θεωρεί ότι τα επιχειρήματά της είναι αρκετά ισχυρά και τεκμηριωμένα, ώστε να βγουν κερδισμένη στη διαμάχη αυτή με τον Γιάνσον.
