Ανάρτηση από τον παλαίμαχο ποδοσφαιριστή της Ομόνοιας Νικόλα Γεωργίου μετά την ανακοίνωση του ΑΠΟΕΛ.
Η ανάρτηση του:
"Στα 7 σερί πρωταθλήματα οι διαιτητές ήταν άριστοι και αυτοί που φώναζαν ήταν κομπλεξικοί Τώρα έγιναν επικίνδυνοι.. Κύπρος του έλα να δεις".
