Οι Άνταμ Λάνγκ και Γιαν Λέζιακς συμπλήρωσαν απαγορευτικό αριθμό κίτρινων καρτών και ο Μπεργκ αποφάσισε σε ποιο παιχνίδι θα απουσιάσουν.
Ο Λέζιακς θα απουσιάσει από το εντός έδρας παιχνίδι με τον Εθνικό Άχνας, ενώ ο Λάνγκ από το εκτός έδρας με την Ένωση.
Αμφότεροι θα είναι παρών στο ντέρμπι με τον Απόλλωνα την Τετάρτη, αφού είναι εξ αναβολής για την 5η αγωνιστική.
