Ομόνοια: "Συνεχίζουμε τον μαραθώνιο"

Ομόνοια:

"Ένας βαθμός και συνεχίζουμε τον «μαραθώνιο»", αυτό αναφέρει σε σημερινή της ανάρτηση η Ομόνοια, η οποία συνοδεύεται και με μερικές φωτογραφίες από τη χθεσινή αναμέτρηση με την ΑΕΛ.