Έσπασε και το δικό του αρνητικό σερί

Έσπασε και το δικό του αρνητικό σερί thumb

Το σερί τεσσάρων ηττών (από Ομόνοια, Καρμιώτισσα, ΕΝΠ και Δόξα) τερματίστηκε για τον ΑΠΟΕΛ με το 3-0 επί του Ερμή, στο πλαίσιο της 19ης αγωνιστικής του πρωταθλήματος CYTA.

Η επιστροφή στις επιτυχίες συνδυάστηκε με το ντεμπούτο στον πάγκο του Σάββα Πουρσαϊτίδη, ο οποίος με τη σειρά του τερμάτισε ένα προσωπικό σερί τριών ηττών.

Στις προηγούμενες πρεμιέρες της προπονητικής καριέρας του ο 44χρονος τεχνικός είχε μετρήσει μόνον ήττες: με τη Δερύνεια είχε ηττηθεί εντός έδρας από την Ανόρθωση (1-2), με τη Δόξα εντός έδρας από την Καρμιώτισσα (1-2) και με τη Νέα Σαλαμίνα είχε γνωρίσει τη συντριβή στην Πάφο (0-4).

Το πλήρωμα του χρόνου για την πρώτη νίκη του σε ντεμπούτο ήλθε το βράδυ του Σαββάτου στο ΓΣΠ…