Με το πιο πάνω πανό στις εξέδρες του 'Στέλιος Κυριακίδης', υποδέχθηκε σήμερα η Καρμιώτισσα τη Δόξα για την 19η αγωνιστική.
Πανό (Καρμιώτισσα)
