Ο εκπρόσωπος τύπου της Ομόνοια, Ανδρέας Δημητρίου μίλησε πριν το ντέμρπι με την ΑΕΛ και δήλωσε:
«Είναι συνέχεια του δύσκολου προγράμματος του νέου έτους. Η ΑΕΛ διαθέτει ποιότητα. Στην έδρα της είναι ακόμα πιο δυνατή και περιμένουμε ένα δύσκολο παιχνίδι.
Ο προπονητής το είχε δηλώσει, όμως πιστεύαμε όλοι ότι θα ανακάμψουμε. Αυτό είχε μεταφερθεί από την διευθυντική ομάδα. Τα αποτελέσματα επανέφεραν την ομάδα κοντά στην κορυφή. Δεν είμαστε στην κορυφή οπόταν έχουμε αρκετό δρόμο μπροστά μας.
Η νίκη έχει πράγματα θα δώσει στην ομάδα που θα κερδίσει, όμως θα προσθέσει πολλά στο ψυχολογικό κομμάτι.
Δεν υπάρχουν αγωνιστικά προβλήματα. Έχουμε παίκτες στο όριο και ξέρουμε ότι θα προκύψουν απουσίες. Έχουν δείξει οι παίκτες ότι μπορούν να ανταποκριθούν».
