Εκτός από την πρώτη αποστολή του Σάββα Πουρσαϊτίδη στον ΑΠΟΕΛ έμειναν τα νέα αποκτήματα Γκάρνερ και Μπερν, αλλά και οι Ενσούε, Σάντος και Ζεράλδες.
Εκτός οι νέοι και άλλοι τρεις
