Τα νέα μέτρα της Κυβέρνησης για την αντιμετώπιση του νέου κύματος του κορωνοϊου αναμένεται να φέρουν αναβολές πρωταθλημάτων και στο ποδόσφαιρο.
Όπως όλα δείχνουν, όλα τα πρωταθλήματα εκτός αυτό της πρώτης κατηγορίας θα αναβληθούν. Αυτό σημαίνει ότι τα πρωταθλήματα Β' και Γ' Κατηγορίας αναμένεται και πάλι να βάλουν... λουκέτο για τρεις βδομάδες, ενώ δεν θα υπάρχει δράση (όπως τώρα) στην ΣΤΟΚ.
Τη δεδομένη στιγμή δεν υπάρχει κάτι επίσημο, ωστόσο όλα δείχνουν ότι θα έχουμε δράση μόνο στην πρώτη κατηγορία. Για τα άλλα αθλήματα λογικά θα έχουμε τις ίδιες αποφάσεις, ωστόσο καλύτερα να περιμένουμε τις αυριανές ανακοινώσεις της Κυβέρνησης.
