"Κι' όταν το τρόπαιο σηκώσω..."

Οι οργανωμένοι φίλοι της Ομόνοιας Fan Club Lakatamia εξέδωσαν ανακοίνωση μετά τη νέα νίκη της ομάδας τους. 

Η ανάρτηση: 

ΚΙ’ ΟΤΑΝ ΤΟ ΤΡΟΠΑΙΟ ΣΗΚΩΣΩ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΑΛΑΒΩΣΩ.

Πεντάμορφη ΒΑΣΙΛΙΣΣΑ μην σταματάς να μας μαγεύεις!!!!

Υ.Γ: Ευχαριστούμε όλα τα αδέρφια για την βοήθεια τους στο στήσιμο του κορεό.