Οι οργανωμένοι φίλοι της Ομόνοιας Fan Club Lakatamia εξέδωσαν ανακοίνωση μετά τη νέα νίκη της ομάδας τους.
Η ανάρτηση:
ΚΙ’ ΟΤΑΝ ΤΟ ΤΡΟΠΑΙΟ ΣΗΚΩΣΩ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΑΛΑΒΩΣΩ.
Πεντάμορφη ΒΑΣΙΛΙΣΣΑ μην σταματάς να μας μαγεύεις!!!!
Υ.Γ: Ευχαριστούμε όλα τα αδέρφια για την βοήθεια τους στο στήσιμο του κορεό.
