Μπεργκ: «Πίστεψαν στη νίκη και τα κατάφεραν»

Μπεργκ: «Πίστεψαν στη νίκη και τα κατάφεραν» thumb

Ο προπονητής της Ομόνοιας, Χένινγκ Μπεργκ μίλησε μετά τη μεγάλη νίκη επί του Απόλλωνα και δήλωσε:

 

«Ήταν μια σημαντική νίκη για εμάς απέναντι σε μια πολύ καλή ομάδα. Είμαστε χαρούμενοι με τη νίκη, με τα δυο γκολ και την ανατροπή. Δεν μας επηρέασε το γρήγορο γκολ. Είμαι ικανοποιημένος με την συμπεριφορά των ποδοσφαιριστών μου. Πάλεψαν μέχρι το τέλος και πήραν μια σημαντική νίκη.

Είμαι ευχαριστημένος από την νοοτροπία των παικτών μου. Δεν βρισκόμαστε συχνά πίσω στο σκορ, όμως δεν μας επηρέασε. Πίστεψαν στη νίκη και τα κατάφεραν. Ο Απόλλωνας είναι πολύ καλή ομάδα και είμαστε χαρούμενοι που κερδίσαμε το παιχνίδι.

Ο Απόλλωνας είναι στην κορυφή και δεν υπάρχουν μεγάλες διαφορές στις ομάδες που είναι στα ψηλά. Είναι φυσιολογικό να υπάρχουν πολλά λάθη στο παιχνίδι. Δεν έγιναν τόσα πολλά λάθη σήμερα. Είναι πιο πιθανό να γίνονται λάθη όταν υπάρχουν παιχνίδια μαζεμένα. Τα ποιοτικά παιχνίδια είναι συνήθως αυτά που γίνονται κάθε βδομάδα. Είχαμε ωραίες ενέργειες στο γήπεδο. Γενικά ελέγξαμε το παιχνίδι και είμαι ικανοποιημένος από τη νοοτροπία.

Ο Σέποβιτς προπονείται μαζί μας και θα μας βοηθήσει όταν είναι έτοιμος. Αν χρειαζόταν σήμερα θα μπορούσα να τον χρησιμοποιήσω. Εύχομαι ότι σύντομα θα είναι έτοιμος».