Ο ποδοσφαιριστής της Ομόνοιας, Μαρίνος Τζιωνής μίλησε μετά τη μεγάλη νίκη επί του Απόλλωνα και δήλωσε:
«Ήταν μια σημαντική νίκη για εμάς, Ο Απόλλωνας μπήκε πιο δυνατά, προηγήθηκε και ήταν θετικό να ισοφαρίσουμε. Μπήκαμε με περισσότερη αυτοπεποίθηση και καταφέραμε να πάρουμε τη νίκη. Ήταν δύσκολο όταν βρεθήκαμε πίσω στο σκορ. Οι στόχοι μας είναι ψηλοί και πάμε σε όλα τα παιχνίδια για τη νίκη. Η πορεία θα δείξει».
