Εξέλιξη με Πάντις και Δόξα (ανακοίνωση)

Εξέλιξη με Πάντις και Δόξα (ανακοίνωση) thumb

Την ανανέωση της συνεργασίας της με τον Σέρβο αμυντικό Αλεξάντερ Πάντιτς ανακοίνωσε η Δόξα. 

Αναλυτικά: 

Το Σωματείο ΔΟΞΑ Θ.Ο.Ι. Κατωκοπιάς ανακοινώνει την επέκταση της συνεργασίας του, με τον Σέρβο αμυντικό, Aleksandar Pantic, μέχρι τον Mάιο του 2022.

Ο Aleksandar εντάχθηκε στο δυναμικό της ομάδας μας το καλοκαίρι του 2020 και έκτοτε αποτελεί βασικό στέλεχος της ομάδας μας.

Ευχόμαστε στον Aleksandar, κάθε επιτυχία με τα χρώματα της ομάδας μας.