Οι πρώτες δηλώσεις του Μάρκο Τσέποβιτς (vid)

Οι πρώτες δηλώσεις του Μάρκο Τσέποβιτς (vid) thumb

Παρακολουθήστε τις πρώτες δηλώσεις του Σέρβου επιθετικού Τσέποβιτς μετά την μεταγραφή του στην Ομόνοια.

Αναλυτικά:

«Είμαι πολύ χαρούμενος που είμαι εδώ. Βλέπω ότι είναι ένας τεράστιος σύλλογος. Χαίρομαι που θα εργαστώ ξανά με τον κύριο Μπεργκ και θα κάνω ό,τι καλύτερο για να σκοράρω πολλά γκολ και να κερδίσουμε τον τίτλο.

Είχα 2-3 προτάσεις από την Κορέα, άλλη μια από Ευρώπη και την Ομόνοια, όμως επέλεξα την Ομόνοια. Μίλησα 2-3 φορές με τον κόουτς και αυτός ήταν ο κύριος λόγος. Μίλησα και με τον πατέρα μου που έπαιξε εδώ και μου εξήγησε πόσο εύκολα σε θέμα προσαρμογής είναι τα πράγματα στην Κύπρο.

Είδα παιχνίδια μέσω διαδικτύου και κατάλαβα ότι η Ομόνοια είναι η καλύτερη ομάδα στην Κύπρο. Πρέπει να το αποδείξουμε στο γήπεδο.

Ο κύριος Μπεργκ μου είπε πόσο μεγάλος σύλλογος είναι η Ομόνοια και ότι έχει πάρα πολλούς φιλάθλους. Θα κάνω τα πάντα θα δώσω τον καλύτερο μου εαυτό.

Μου αρέσει η πίεση και να παλεύω για τους τίτλους. Είμαι έτοιμος για αυτό.

Σε όλους αρέσει να παίζουν στην Εθνική τους ομάδα. Είναι σημαντικό να έχω μια καλή σεζόν και αν έρθει κλήση θα είμαι περισσότερο χαρούμενος.

Ο πατέρας μου έπαιζε στον Απόλλωνα, εγώ είμαι στην απέναντι πλευρά αλλά είμαι χαρούμενος. Πρέπει να το αποδείξω στο γήπεδο και να τα πάω ακόμη καλύτερα από ότι ο πατέρας μου εδώ».