"Προειδοποιούμε... μην υποβαθμίσετε τη θρυλική νίκη του Απόλλωνα"

Με ανάρτηση τους οι οργανωμένοι φίλοι του Απόλλωνα, θέλουν να προλάβουν καταστάσεις... γι' αυτό και προειδοποιούν.

Η ανάρτηση των φίλων του Απόλλωνα:

"Ήδη ξέρουμε τι θα πείτε το βράδυ σε αθλητική τηλεοπτική εκπομπή. Πώς γίνεται αυτό? Γίνεται όταν υπάρχει ένα συγκεκριμένο σύστημα διαφθοράς σε αυτό τον τόπο.

Τόσο πολύ φοβάστε τον ΑΠΟΛΛΩΝΑ ΜΑΣ και αρχίσατε τα δικά σας? Προειδοποιούμαι διαιτητές αρχιδιαιτητές και άλλα σωματεία οποίος κάνει λάθος και υποβαθμίσει την ΘΡΥΛΙΚΗ νίκη του ΑΠΟΛΛΩΝΑ τα βάζει με τον τεράστιο κόσμο αυτής της ομαδας και όπως πολυ καλά ξέρετε θα βρεθεί μπροστά σας.

Μεγάλο ερώτημα μας και μακάρι να ακούσουμε κάποια απάντηση λογική είναι πως γίνεται ο κύριος Σωτηρίου να δώσει πέναλτι με τα χέρια πίσω από την πλάτη με τόση ευκολία και πως να μην δίνεται πέναλτι με τόση ευκολία με ανοιχτά χέρια? Τελικά βλέπει τα πάντα? Αν δεν διορθωνε τις αποφάσεις το VAR σήμερα θα μιλούσαμε για μια ακόμη σφαγή εναντίον του Απόλλωνα από την κλίκα τις Λάρνακας.. σωστά κύριε Σκαπούλη?

Το καλύτερο που έχετε να κάνετε είναι να μην αναφέρετε αυτά που σας σερβίρανε να πείτε απόψε..

Υ.Γ. η σεζόν 88_89 θα σας στοιχιωνει πάντα αφού ...εσύ ήσουν αιτία να χαθεί ένα ιστορικό πρωτάθλημα για τον Απόλλωνα.

ΥΓ Με τέτοιους "καθηγητές" διαιτησίας τέτοια είναι και η διαιτησία σας!

ΑΠΟΛΛΩΝ ΘΡΥΛΟΣ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ".