Ερμής: "Η ομοσπονδία είναι εχθρική προς το σωματείο μας"

Ερμής:

Την δυσαρέσκεια προς την ΚΟΠ εκφράζει με ανάρτηση στο facebook ο Ερμής Αραδίππου.