Η ανάρτηση της Ομόνοιας μετά τη νέα τριάρα σε ντέρμπι

Η ανάρτηση της Ομόνοιας μετά τη νέα τριάρα σε ντέρμπι thumb

"Ωραίο ξεκίνημα στο 2021, τώρα το επόμενο!" η πρωινή ανάρτηση της Ομόνοιας μετά το σπουδαίο διπλό επί της ΑΕΚ με 3-0.