Σύντομα αναμένεται να συγκληθεί σύσκεψη των μεγαλομετόχων του ΑΠΟΕΛ, έτσι ώστε να γίνει παρουσίαση των οικονομικών της εταιρείας, αλλά και η παρουσία της ομάδας στη φετινή σεζόν.
Στόχος της σύσκεψης είναι ο ΑΠΟΕΛ να συνεχίσει ενωμένος για το καλό της ομάδας, με το μεγάλο αγκάθι να παραμένει το οικονομικό σε μια χρονιά που οι γαλαζοκίτρινοι δείχνουν ότι δεν διαθέτουν την ποιότητα να ανταποκριθούν στο αγωνιστικό. Και επειδή το ένα φέρνει το άλλο, στον ΑΠΟΕΛ θέλουν να προλάβουν τα χειρότερα και η σύσκεψη αναμένεται να καθορίσει και τις επόμενες κινήσεις.
Για το ποιες κινήσεις θα είναι αυτές προς το παρών δεν έχει ξεκαθαρίσει κάτι και θα διαφανεί στην σύσκεψη το πως μπορεί ο ΑΠΟΕΛ να σώσει ότι σώζεται από τη φετινή και να μην καταρρεύσει οικονομικά και αγωνιστικά.
