«Δεν είμαστε πρώτοι, έχουμε ακόμα δρόμο»

«Δεν είμαστε πρώτοι, έχουμε ακόμα δρόμο» thumb

Ο εκπρόσωπος τύπου της Ομόνοιας, Ανδρέας Δημητρίου μίλησε μετά τη νίκη επί της ΑΕΚ.

Οι δηλώσεις του:

 

«Ήταν ένα σημαντικό τρίποντο σε μια δύσκολη έδρα. Μας επιτρέπει να καλύψουμε μέρος του εδάφους που είχαμε χάσει. Ήταν δίκαιος ο προπονητής μας, Το σκορ ήταν βαρύ για την εικόνα του αγώνα. Η ΑΕΚ ξεκίνησε καλύτερα και στο σημείο που ισορροπήσαμε ήρθε το γκολ. Κρατάω την τοποθέτηση του προπονητή ότι έχουμε πράγματα να βελτιώσουμε. Φανερώνει και το πως δουλεύει η ομάδα και δεν θα σταματήσουμε να ψάχνουμε το καλύτερο. Ακόμα δεν είμαστε πρώτοι, αυτό σημαίνει ότι έχουμε δρόμο μπροστά μας.

Ποτέ η πίστη δεν είχε κλονιστεί. Εκφραζόταν η εμπιστοσύνη ότι η ομάδα θα επανέλθει. Ξέραμε την ποιότητα και ήμασταν βέβαιοι ότι θα έρχονταν τα αποτελέσματα.

Η εικόνα της ομάδας κάνει όλους αισιόδοξους όμως δεν είμαστε πρώτοι. Εφόσον δεν είμαστε πρώτοι έχουμε ακόμα δρόμο. Η προσοχή μας όλους είναι στο παιχνίδι της Τετάρτης απέναντι στον Απόλλωνα».