Ο προπονητής της Ομόνοιας, Χένινγκ Μπεργκ μίλησε μετά τη νίκη κόντρα στην ΑΕΚ και τόνισε ότι η ομάδα του έχει πολλά περιθώρια βελτιώσης ακόμα.
Οι δηλώσεις του:
«Είμαστε πολύ χαρούμενοι για τη νίκη. Δεν ήταν εύκολο παιχνίδι, αλλά είχαμε ποιότητα στην επίθεση και κάναμε τα γκολ. Ήμασταν καλοί στην άμυνα και ο Φαμπιάνο ήταν σε καλή μέρα. Είχαμε ποιότητα στην κατοχή της μπάλας. Ήταν ισορροπημένο και δύσκολο παιχνίδι. Ήταν μια καλή αρχή για εμάς μετά τις διακοπές.
Μπορούσαν να συνέχισαν οι Ασαντέ και Παπουλής. Δεν θέλαμε να ρισκάρουμε. Δεν θα μπορούσαν για 90 λεπτά και επίσης ακολουθεί ένα σημαντικό παιχνίδι την Τετάρτη. Θα είναι έτοιμοι για την Τετάρτη.
Πέρσι ήρθαμε ισοπαλία και είχαμε τρία πέναλτι εναντίων μας. Δεν ήταν για σκορ 3-0 το σημερινό παιχνίδι. Η ΑΕΚ ήταν πολύ καλή και θα μπορούσε να πετύχει γκολ. Είμαι χαρούμενος που κερδίσαμε και που τελειώσαμε τις φάσεις που βρήκαμε.
Πάντα ψάχνουμε να βελτιωθούμε. Κάποια πράγματα θα μπορούσαμε να τα κάνουμε καλύτερα σήμερα ειδικά στο δεύτερο ημίχρονο. Ακόμα και στο ξεκίνημα η ΑΕΚ ήταν καλύτερη. Έχουμε αρκετά πράγματα να βελτιώσουμε σαν ομάδα και έτσι είναι το ποδόσφαιρο.
Ο Σέποβιτς δεν ήταν έτοιμος, ελπίζω να είναι έτοιμος για το επόμενο. Ξεκίνησε να προπονείται με την ομάδα. Θα είναι ένας παίκτης που θα έχει ενεργό ρόλο στην ομάδα. Η έλευση του θα αυξήσει τον ανταγωνισμό στην ομάδα. Θα χρειστούμε όλους τους παίκτες στην ομάδα».
