«Ο Ηλίας βγάζει στον κάθε παίκτη τον καλύτερό του εαυτό»

«Ο Ηλίας βγάζει στον κάθε παίκτη τον καλύτερό του εαυτό» thumb
Εμφανώς ικανοποιημένος τόσο από τη νίκη της ομάδας του όσο και από την προσωπική του απόδοση ήταν ο Μάριος Ηλία μετά το εντός έδρας 2-1 του Εθνικού Άχνας απέναντι στην Πάφο.

«Τα τελευταία παιχνίδι αξίζαμε τη νίκη, ήμασταν καλύτεροι από τον αντίπαλο. Ήρθε σήμερα, τη χρειαζόμασταν για να επανέλθει η ψυχολογία στα αποδυτήρια. Εγώ πιστεύω στην ομάδα μου και την υλοποίηση του στόχου της παραμονής. Ο Ηλίας βγάζει στον κάθε παίκτη τον καλύτερο του εαυτό. Έχει πάθος και φαίνεται από τον πάγκο πόσο το θέλει. Το πιο σημαντικό είναι η νίκη, αν και είμαι ευχαριστημένος και για το γκολ που πέτυχα», δήλωσε ο σκόρερ του δεύτερου τέρματος των νικητών.