«Ο Σενέ είναι εκτός για αγωνιστικούς λόγους»

«Ο Σενέ είναι εκτός για αγωνιστικούς λόγους» thumb

Ο εκπρόσωπος τύπου της Ομόνοιας, Ανδρέας Δημητρίου μίλησε πριν το ντέρμπι με την ΑΕΚ και δήλωσε:

«Αρχίζει ένα δύσκολο πρόγραμμα για την Ομόνοια, όπως δύσκολο είναι όλη τη σεζόν. Είναι μονοπάτι που το έχουμε πατήσει ξανά. Να βγούμε από αυτή τη σειρά αγώνων για να πάρουμε όσους περισσότερους βαθμούς. Και οι δυο ομάδες έχουν καλή παρουσία. Είναι κρίμα που γίνονται σε άδειες κερκίδες αυτά τα παιχνίδια. Η πιο προσεκτική ομάδα θα πάρει τη νίκη στο τέλος της ημέρας.

Ο Σενέ είναι εκτός για αγωνιστικούς λόγους. Ο Σέποβιτς θέλει λίγες μέρες να προσαρμοστεί και όποτε είναι έτοιμος θα μπει στην αποστολή».