Προβληματισμός στον ΑΠΟΕΛ... δεν έκαναν δηλώσεις οι παίκτες

Προβληματισμός στον ΑΠΟΕΛ... δεν έκαναν δηλώσεις οι παίκτες  thumb

Δεν έκαναν δηλώσεις οι παίκτες του ΑΠΟΕΛ μετά το τέλος του αγώνα και την ήττα από την ΕΝΠ.

Όπως μετέδωσαν οι συνάδελφοι στην Cablenet, ο εκπρόσωπος Τύπου της ομάδας, Νεκτάριος Πετεβίνος, τόνισε χαρακτηριστικά πως «δεν αξίζει σε κανέναν να μιλά για τον ΑΠΟΕΛ μετά από τέτοιες εμφανίσεις».