Ολοκληρώθηκε η προετοιμασία της Ομόνοιας ενόψει του αυριανού ντέρμπι κόντρα στην ΑΕΚ. Η αποστολή της ομάδας αποτελείται από 20 ποδοσφαιριστές.
Αναλυτικά:
OΛOKΛHPΩΘHKE H ΠPOETOIMAΣIA THΣ OMAΔAΣ MAΣ ENOΨEI TOY AYPIANOY AΓΩNA KONTPA ΣTHN AEK. H AΠOΣTOΛH MAΣ AΠOTEΛEITAI AΠO 20 ΠOΔOΣΦAIPIΣTEΣ. O AΓΩNAΣ ΘA ΓINEI ΣTO AEK APENA, ΣTIΣ 18:00 KAI ΘA ΠPOBΛHΘEI THΛEOΠTIKA AΠO THN PRIMETEL.
