"Κάποια κακά διαστήματα μας στοίχησαν"

Διαβάστε τι δήλωσε ο ποδοσφαιριστής της Καρμιώτισσας Γιώργος Μαλλεκίδης μετά την ήττα από την ΑΕΛ. 

Τι είπε: 

Γιώργος Μαλλεκίδης: «Ήταν ένα παιχνίδι που θέλαμε από την αρχή να διεκδικήσουμε τους 3 βαθμούς, δυστυχώς δεν τα καταφέραμε. Είχαμε καλή εμφάνιση απέναντι στην πρωτοπόρο τώρα ομάδα της Κύπρου, όμως κάποια κακά διαστήματα μας στοίχησαν. Πρέπει να βάλουμε στόχο τα επόμενα παιχνίδια, είναι κρίσιμα. Θα δουλέψουμε όλοι μαζί, να το διορθώσουμε αυτό».