Από τον Αύγουστο του 2019 και μέσα σε 17 συνολικά μήνες, η Ομόνοια κατάφερε πολλά υπό τις οδηγίες του Χένινγκ Μπεργκ. Έγιναν υπερβάσεις, αλλά και κάποια πράγματα επανήλθαν στην... κανονικότητα.
Στο γενικό πλαίσιο έφτιαξε ποιοτική ομάδα και ξανάγινε πρωταγωνίστρια. Από καθαρά αγωνιστική πτυχή, η είσοδος σε ευρωπαϊκό όμιλο και οι 4 βαθμοί (νίκη και ισοπαλία με ΠΑΟΚ) ήταν το αποκορύφωμα.
Στα του πρωταθλήματος, η Ομόνοια κέρδισε μετά από 7,5 χρόνια και σχεδόν 30 αγώνες σε "αιώνιο" ντέρμπι. Προηγουμένως είχε κερδίσει μετά από 4 χρόνια τον Απόλλωνα στο πρωτάθλημα.
Έχει γίνει γενικώς επί ημερών Νορβηγού η πιο αποτελεσματική ομάδα στα ντέρμπι.
Στην "Αρένα" καλείται να βάλει άλλο ένα ένσημο. Να κερδίσει για 1η φορά την ΑΕΚ στο παλατάκι της. Πέρσι ακούμπησε το πρώτο της διπλό, αλλά της το στέρησε ο Γιώργος Νικολάου. Συνολικά σε 6 εξόδους η Ομόνοια έχασε 4 φορές και έφερε 2 ισοπαλίες. Επίδοση διόλου καλή. Δύσκολη η αποστολή της σήμερα, αλλά ιδού η ευκαιρία να αλλάξει άλλο ένα αρνητικό πρόσημο.
