Κούσουλος: "Θα πάρουμε μια μεγάλη νίκη, αν..."

Κούσουλος:

Δηλώσεις για το κυριακάτικο ντέρμπι με την ΑΕΚ, έκανε στο κανάλι της Ομόνοιας ο Γιάννης Κούσουλος.

Οι σημαντικότερες τοποθετήσεις του αρχηγού των πρασίνων

- Πολύ καλή ομάδα η ΑΕΚ. Θα είναι δύσκολο παιχνίδι με πολλές μονομαχίες και θα προσπαθήσουμε να είμαστε όσο το δυνατό καλύτεροι.

- Να κάνουμε το παιχνίδι μας, με τον τρόπο του προπονητή μας. Πιστεύω αν το πετύχουμε θα πάρουμε μια μεγάλη νίκη.

- Θα δώσουμε τον καλύτερο μας εαυτό

- Είμαι χαρούμενος για τις εμφανίσεις μου και θα προσπαθήσω να συνεχίσω το ίδιο για το καλό της ομάδας.

- Ήταν δύσκολο με την Ευρώπη με δυο παιχνίδια την εβδομάδα.

- Κρατώ την πολύ καλή πορεία της ομάδας και της δικής μου μέσα στο 2020.

- Καλή χρονιά σε όλους και υγεία.