Δηλώσεις για το κυριακάτικο ντέρμπι με την ΑΕΚ, έκανε στο κανάλι της Ομόνοιας ο Γιάννης Κούσουλος.
Οι σημαντικότερες τοποθετήσεις του αρχηγού των πρασίνων
- Πολύ καλή ομάδα η ΑΕΚ. Θα είναι δύσκολο παιχνίδι με πολλές μονομαχίες και θα προσπαθήσουμε να είμαστε όσο το δυνατό καλύτεροι.
- Να κάνουμε το παιχνίδι μας, με τον τρόπο του προπονητή μας. Πιστεύω αν το πετύχουμε θα πάρουμε μια μεγάλη νίκη.
- Θα δώσουμε τον καλύτερο μας εαυτό
- Είμαι χαρούμενος για τις εμφανίσεις μου και θα προσπαθήσω να συνεχίσω το ίδιο για το καλό της ομάδας.
- Ήταν δύσκολο με την Ευρώπη με δυο παιχνίδια την εβδομάδα.
- Κρατώ την πολύ καλή πορεία της ομάδας και της δικής μου μέσα στο 2020.
- Καλή χρονιά σε όλους και υγεία.
