Διαβάστε και ακούστε τις ευχές του προπονητή της Ομόνοιας Χένινγκ Μπέγκ για το νέο έτος.
Τι είπε:
«Όλος ο κόσμος να είναι υγιής. Αυτό είναι το πιο σημαντικό για τη νέα χρονιά. Ήταν ένας τρελός χρόνος με τον ιό. Ελπίζουμε τώρα που ήρθε το εμβόλιο οι άνθρωποι να αρχίσουν να ζουν φυσιολογικά, να επιστρέψουν στο γήπεδο και να μην ανησυχούν τόσο πολύ για αυτά τα πράγματα γιατί μας επηρεάζει όλους»
