Μετά την φουρτούνα ήρθε η… καταιγίδα

Μετά την φουρτούνα ήρθε η… καταιγίδα thumb

Η Ομόνοια πέρασε δύσκολες στιγμές τον Νοέμβριο με πολλές φουρτούνες. Οι πέντε σερί απώλειες με Ένωση, Ολυμπιακό, Δόξα, Σαλαμίνα και Ερμή έφεραν προβληματισμό στον κόσμο, ωστόσο μέσα στην ομάδα γνώριζαν πολύ καλά ότι αυτή η εικόνα θα αλλάξει.

Αυτή η σιγουριά βγήκε στο ντέρμπι με τον ΑΠΟΕΛ και από κει και πέρα ήρθε η καταιγίδα για τους πράσινους. Η ομάδα του Χένινγκ Μπεργκ ανέβασε κατακόρυφα την απόδοση της και με 13 γκολ σε τέσσερα παιχνίδια έφτασε κοντά στην κορυφή.

Η… πράσινη καταιγίδα δείχνει να βρίσκεται στα καλύτερα της και αν καταφέρει στα επόμενα συνεχόμενα ντέρμπι να βγάλει αυτά τα στοιχεία, τότε σύντομα θα πλησιάσει κι άλλο την κορυφή του πρωταθλήματος. Άλλωστε στα ντέρμπι οι πράσινοι δείχνουν καλύτερη εικόνα και αυτό πιστώνεται στον… διαβασμένο Χένινγκ Μπεργκ.

Το ντέρμπι της Κυριακής με την ΑΕΚ είναι μια καλή ευκαιρία για την Ομόνοια να φτάσει τις πέντε σερί νίκες και να πλησιάσει περισσότερο την κορυφή.