«Με VAR θα είχα άλλα τρία πρωταθλήματα...»

«Με VAR θα είχα άλλα τρία πρωταθλήματα...» thumb

Ο Ανδρέας Μιχαηλίδης μίλησε για το VAR και χαρακτηριστικά είπε ότι αν υπήρχε τότε όταν ήταν προπονητής, θα είχε άλλα τρία πρωταθλήματα και τρία κύπελλα. 

Η δήλωση του στο Super Sport fm: 

«Σαν προπονητής θα είχα ακόμα τρία πρωταθλήματα και άλλα τρία Κύπελλα αν υπήρχε τότε το VAR και θα καταγράψω σε βιβλίο αυτά τα παιχνίδια τα οποία έπρεπε να πάρω. Είναι δίκαιος για το ποδόσφαιρο μας και πρέπει όλοι να αντιληφθούν ότι δεν περνούν οι προσπάθειες να ξεγελάσουν τον διαιτητή ή ότι θα κερδίσουν κάτι πιέζοντας τον διαιτητής. Τώρα υπάρχει το Big Brother. Φτάνει να το χρησιμοποιούμε σωστά και να μην φοβόμαστε να πάρουμε αποφάσεις μπροστά στην οθόνη και κρατώντας και μια σφυρίχτρα»