Προβληματισμός, αλλά…

Προβληματισμός, αλλά… thumb

Στον Ολυμπιακό υπάρχει μεγάλος προβληματισμός από τη νέα ήττα, ωστόσο όλοι στην ομάδα αντιμετωπίζουν με ψυχραιμία την κατάσταση και επικεντρώνονται στο πως θα την αντιστρέψουν στο αμέσως επόμενο παιχνίδι με τον Ερμή.