Ο Χριστόφορος Τορναρίτης τοποθετήθηκε μέσω facebook μετά την ήττα του Ολυμπιακού από την ΑΕΛ, εκφράζοντας παράπονα για την διαιτησία και το VAR.
Η ανάρτηση:
Ο Χριστόφορος Τορναρίτης τοποθετήθηκε μέσω facebook μετά την ήττα του Ολυμπιακού από την ΑΕΛ, εκφράζοντας παράπονα για την διαιτησία και το VAR.
Η ανάρτηση: