Τορναρίτης: "Με αυτό το πέναλτι..."

Τορναρίτης:

Ο Χριστόφορος Τορναρίτης τοποθετήθηκε μέσω facebook μετά την ήττα του Ολυμπιακού από την ΑΕΛ, εκφράζοντας παράπονα για την διαιτησία και το VAR. 

Η ανάρτηση: