Ο ΑΠΟΕΛ επέστρεψε σε αγωνιστική δράση μετά από τρεις βδομάδες έχοντας ταλαιπωρηθεί πάρα πολύ από τον κορωνοϊό. Αυτή όλη η ταλαιπωρία που πέρασαν οι γαλαζοκίτρινοι αποτυπώθηκε και στον αγωνιστικό χώρο. Οι ποδοσφαιριστές με 2-3 προπονήσεις στα πόδια τους, ήθελαν αλλά ουσιαστικά δεν μπορούσαν.
Η έλλειψη ρυθμού ήταν φανερή και το γεγονός ότι ο Μακάρθι δεν είχε παράπονα από τους παίκτες του μετά το παιχνίδι λέει πολλά. Άλλωστε δεν μπορούσε να έχει και μεγάλες απαιτήσεις από αυτούς μετά τα όσα πέρασαν. Πλέον ο ΑΠΟΕΛ δεν μπορεί να μείνει στην ήττα από την Καρμιώτισσα, καθώς έχει μπροστά του δύσκολο πρόγραμμα στο οποίο καλείται να ανταποκριθεί, εάν θέλει τουλάχιστον να φτάσει το τρένο της εξάδας, το οποίο απομακρύνεται. Αυτή την στιγμή είναι στο -7 ο ΑΠΟΕΛ από την 6η θέση και τα επόμενα παιχνίδια είναι άκρως σημαντικά για την πορεία της ομάδας μετά τον Ιανουάριο.
