Ο προπονητής της Καρμιώτισσας, Χρύσης Μιχαήλ μίλησε μετά τη μεγάλη νίκη του ΑΠΟΕΛ και τόνισε ότι αν δεν αλλάξουν κάποια πράγματα θα παραιτηθεί.
Η δήλωση του:
«Σήμερα ήταν μια μεγάλη νίκη. Ήταν με ομάδα ανάγκης ο ΑΠΟΕΛ, όμως απέναντι μας ήταν το ΑΠΟΕΛ. Οι παίκτες μου έδειξαν πολύ καλό πρόσωπο. Θα μπορούσαμε το πρώτο ημίχρονο να τελειώναμε το παιχνίδι. Το άγχος μας κυρίευε. Δεχθήκαμε κάποια πίεση, αλλά δεν δεχθήκαμε μεγάλη ευκαιρία. Είμαι σίγουρος ότι ο ΑΠΟΕΛ θα βρει τον δρόμο του.
Ευχαριστώ στους παίκτες που είναι στο ρόστερ της ομάδας μου. Τους παίκτες που τα Χριστούγεννα ήταν στο γήπεδο και νιώθω περήφανος. Είμαι υποχρεωμένος να μιλήσω με τον πρόεδρο και αν δεν διορθωθούν κάποια πράγματα θα παραιτηθώ. Να μην έχουμε γήπεδο πρώτης κατηγορίας και να προπονούμαστε σε γήπεδα αγροτικού. Απευθύνομαι σε όλους τους αρμόδιους φορείς στα Πολεμίδια. Φτάνει υποσχέσεις. Έχουμε κουραστεί να περιμένουμε αν θα προπονηθούμε και που. Αυτά τα παιδιά δεν το αξίζουν. Είμαι ο προπονητής τους και δεν μπορώ να κρατήσω άλλο αυτήν την κατάσταση. Σέβομαι τα παιδιά και αν δεν αλλάξει είμαι υποχρεωμένος να αποχωρήσω».
