Τις χριστουγεννιάτικες ευχές του έστειλε ο πρόεδρος της Ομόνοιας, Σταύρος Παπασταύρου, με ανάρτηση του στα social media.
Αναλυτικά, η ανάρτησή
Εύχομαι αυτές τις γιορτινές ημέρες να περνάτε όμορφα μαζί με αγαπημένα σας πρόσωπα, με χαρά και προ πάντων υγεία!
Καλά Χριστούγεννα σε όλους!
