Η Ομόνοια επιβεβαίωσε στο ντέρμπι με την Ανόρθωση (3-0) την εξαιρετική κατάσταση στην οποία βρίσκεται, πετυχαίνοντας τέταρτη σερί νίκη για πρώτη φορά με τον Χένινγκ Μπεργκ στον πάγκο.
Οι πράσινοι πέτυχαν τέσσερις σερί νίκες μετά από περίπου δυο χρόνια και δέκα μήνες! Τελευταία φορά που το έκανε ήταν με τον Ιβάιλο Πέτεφ στον πάγκο όταν κέρδισε ΑΕΛ, Σαλαμίνα, Ανόρθωση και Άρη. Βεβαίως, τότε ακολούθησαν 11 σερί ήττες για την Ομόνοια!
