Παπασταύρου: «Ξεπεράσαμε τους στόχους που είχαμε βάλει»

Παπασταύρου: «Ξεπεράσαμε τους στόχους που είχαμε βάλει» thumb

Ο πρόεδρος της Ομόνοιας, Σταύρος Παπασταύρου ήταν καλεσμένος στην εκπομπή “Total Green” και αναφέρθηκε στην πορεία της ομάδας και τους στόχους για τη νέα χρονιά.

Οι δηλώσεις του:

«Νομίζω ότι η ομάδα ποτέ δεν σταμάτησε να πηγαίνει καλά, πέραν από ένα διάστημα που υπήρξαν κακά αποτελέσματα. Η ομάδα είναι μια χαρά και πηγαίνει όπως πρέπει να πηγαίνει. Είναι φανερό από τα αποτελέσματα.

Ήταν πολλά τα γεγονότα του 2020 με την πανδημία. Ήταν μια χρονιά που ξεπεράσαμε τους στόχους που είχαμε βάλει. Πρώτη φορά ήρθαμε πρώτοι στο πρωτάθλημα, για μας είμαστε πρωταθλητές. Πρώτη φορά στους ομίλους και τελειώσαμε ένα από τα ρεκόρ. Ήταν ένας θετικός χρόνος για την Ομόνοια.

Υπήρχαν κάποια ατυχές αποτελέσματα. Δεν είχα καμία αμφιβολία ότι θα επιστρέψει η Ομόνοια. Δεν πίστευα ότι θα συνεχίσουν. Πιστεύω σε όλους. Ούτε μια μέρα πίστεψα ότι η ομάδα που μας πήρε στους ομίλους, δεν ξέρουν να παίζουν ποδόσφαιρο. Βλέπουμε τον επόμενο χρόνο με τις ίδιες ελπίδες όπως το ξεκινήσαμε που είναι το πρωτάθλημα.

Πρέπει να συνεχίσουμε με τις επιτυχίες και να δούμε που θα μας βγάλει. Θα προτιμούσα να προτιμώ παραπάνω καιρό στην Κύπρο, αλλά οι καταστάσεις είναι τέτοιες που δεν μπορώ να έρθω. Είναι δύσκολο να ζεις αυτά τα παιχνίδια από σπίτι.

Φτάνουμε προς το τέλος της πανδημίας και θα χρειαστεί ακόμα λίγος καιρός υπομονή.

Εύχομαι σε όλους καλές γιορτές και ελπίζω το 2021 να τελειώσουμε με την πανδημία για να επιστρέψουμε στα γήπεδα και να δούμε την ομάδα μας να κερδίσει το πρωτάθλημα και το κύπελλο».