Ο Έρνεστ Ασάντε πανηγυρίζει με ένα χαρακτηριστικό τρόπο και εξήγησε το λόγο που το κάνει. Τόνισε ότι προτιμά να φυλάξει ενέργεια παρά να τρέξει για να πανηγυρίσει.
Η δήλωση του στο «Total green»
«Είναι γιατί νιώθω την σύνδεση με τον Θεό. Νιώθω την σύνδεση που γίνεται εκείνη στην στιγμή με τους συμπαίκτες μου. Προτιμώ να φυλάξω ενέργεια παρά να τρέξω για τον πανηγυρισμό».
