Ο Ερνέστ Ασάντε ήταν καλεσμένος στην εκπομπή «Total Green» και μίλησε για την μέχρι τώρα παρουσία του στην Ομόνοια, τονίζοντας ότι ακόμα δεν έφτασε στον προορισμό της η ομάδα.
Οι δηλώσεις του:
«Ήταν ένα εξαιρετικό παιχνίδι για την ομάδα μας. Είμαι χαρούμενος που σκόραρα γκολ, αλλά αυτό δεν είναι το σημαντικό για μένα. Όποιος και αν σκόραρε το ίδιο θα έλεγε. Για μένα το πιο σημαντικό ήταν οι τρεις βαθμοί.
Ήταν ωραίο το συναίσθημα να κλείσουμε τη χρονιά. Έλαβα τα μηνύματα του κόσμου και ανυπομονούμε να παίξουμε ξανά.
Αυτή η περίοδος ήταν πολύ δύσκολη για εμάς. Η ατμόσφαιρα δεν ήταν καλή. Προσπάθησα να μιλήσω με τους συμπαίκτες μου, ιδιαίτερα με τον Ζόρντι. Μου είπε για κάποια πράγματα που έπρεπε να κάνουμε ώστε να καταπραΰνουμε την πίεση.
Είναι μεγάλη μεταμόρφωση για εμάς. Αυτό ήταν που περιμέναμε να κάνουμε. Είναι θετικό για εμάς και διανύσαμε μια διαδρομή. Δεν φτάσαμε ακόμα στον προορισμό μας.
Είναι ωραίο να είσαι στη λίστα με τους σκόρερ. Δεν είναι για μένα το σημαντικό όμως. Το σημαντικό είναι να παίρνει η ομάδα τους βαθμούς.
Το Γιουρόπα Λιγκ ήταν το κορυφαίο συναίσθημα στην καριέρα μου. Από τη μέρα που έπαιζα ποδόσφαιρο ονειρευόμουν να παίξω σε τέτοια διοργάνωση.
Προσπαθώ να μιλώ με τον Ζόρντι και με βοηθάει.
Ήμουν χαρούμενος για το ενδιαφέρον της Ομόνοιας. Είδα το μέγεθος του κόσμου και άρχισα να διαβάζω κάποια πράγματα για την ομάδα. Μίλησα με τον ατζέντη μου και μου εξήγησε κάποια πράγματα. Του είπα ας ξεχάσουμε άλλη προσφορά και να επικεντρωθούμε στην Ομόνοια
Είναι τέλειο το κλίμα στην ομάδα. Βλέπω ότι είναι όλοι χαρούμενοι. Ακόμα και οι παίκτες που δεν έχουν αρκετό χρόνο συμμετοχής ξέρουν ότι θα έρθει η στιγμή τους. Μέσα στην Ομόνοια είναι όλοι χαρούμενοι.
Προσπαθώ να είμαι άνετος με όλους τους συμπαίκτες μου. Τους αγαπώ όλους με τον ίδιο τρόπο. Ο Λοίζου είναι η μεγάλη μου αγάπη.».
