Το Fan Club Lakatamia με την πιο κάτω ανάρτηση στέλνει το δικό του μήνυμα μετά τη νίκη της Ομόνοιας επί της Ανόρθωσης.
Αναλυτικά:
"Πραγματικά δεν υπάρχουν λόγια ρε μάγκες....
Δεν νιώθουμε μόνο χαρά αλλά και συγκίνηση. Σας βλέπουμε στο γήπεδο και γεμίζει η ψυχή μας με ΟΜΟΝΟΙΑ. Μας προσφέρετε όλα όσα έλειψαν στον τεράστιο λαό αυτης της ιστορικής ομάδας τα προηγούμενα χρόνια.
Συνεχίστε την κατάθεση ψυχής σε κάθε αγώνα και να θυμάστε πως είναι τεράστια τιμή να γραφτεί το όνομα σας στην καρδιά του ΟΜΟΝΟΙΑΤΗ.
Υ.Γ: ΜΑΗ ΠΕΣ ΑΛΕΥΡΙ, Η ΤΡΙΦΥΛΛΑΡΑ ΣΕ ΓΥΡΕΥΕΙΙΙ..!!".
