Ο Ανδρέας Δημητρίου μίλησε μετά το τέλος του αγώνα Ομόνοια-Ανόρθωση που έγινε στο ΓΣΠ για την 16η αγωνιστική.
Όλα όσα είπε ο εκπρόσωπος τύπου των γηπεδούχων:
«Έκλεισε καλά η χρονιά για εμάς, κάναμε διαχείριση του 3-0 στο γήπεδο. Έκλεισε μια χρονιά που είναι ορόσημο. Τερματίσαμε πέρσι πρώτοι, είχαμε την επιτυχημένη πορεία στην Ευρώπη και τη θετική εικόνα στους ομίλους. Πήραμε σημαντικές νίκες, καλύψαμε μέρος της διαφοράς ενόψει και της συνέχειας.
Δεν υπάρχει χρόνος για ξεκούραση, μερικές μέρες μόνο και μετά ξανά δουλειά γιατί πάμε στη Λάρνακα να παίξουμε με την ΑΕΚ. Είμαστε σε καλή φόρμα, ανυπομονούμε για τη συνέχεια.
Το πιο αρνητικό για εμάς είναι η απουσία του κόσμου, ήταν και παραμένει ένα άσχημο συναίσθημα, μακάρι το 2021 να βρει τον κόσμο στις κερκίδες και να συνοδευτεί με αγωνιστικές επιτυχίες.
Καλά Χριστούγεννα σε όλο τον κόσμο».
