Ο Χένινγκ Μπεργκ μίλησε μετά το τέλος του αγώνα Ομόνοια-Ανόρθωση που έγινε στο ΓΣΠ για την 16η αγωνιστική.
Όλα όσα είπε ο παίκτης των γηπεδούχων:
«Είμαστε χαρούμενοι για τη νίκη και για το ποδόσφαιρο που παίξαμε. Είμαστε ευχαριστημένοι για το αποτέλεσμα και την απόδοση. Είμαστε σε καλή φόρμα, παλεύουμε όλοι μαζί και είναι η ευκαιρία για ξεκούραση. Δεν θα είναι μακρά η αποχή από τα ματς καθώς 3/1 έχουμε ξανά αγώνα. Καλές γιορτές σε όλους, καλά Χριστούγεννα. Ανυπομονούμε για τη συνέχεια, είμαστε πεινασμένοι και θέλουμε να είμαστε όσο το δυνατό καλύτεροι.
Είναι σημαντικό το ομαδικό πνεύμα, η αλληλοκάλυψη και το γεγονός πως έχουμε καλούς παίκτες αυτό βοηθά να παίζουμε καλά. Η προπόνηση σε βελτιώνει και είμαι ευχαριστημένος για τη νοοτροπία. Έχουμε απουσίες αλλά μπορούμε να παρουσιαζόμαστε όσο καλύτεροι γίνεται. Είχαμε δύσκολες στιγμές στο παρελθόν αλλά οι παίκτες μας έδειξαν ποιότητα. Ψήλωσαν και οι απαιτήσεις, κοιτάμε το μέλλον και θέλουμε να βελτιωνόμαστε.
Όλες οι ομάδες κοιτάζουν για προσθήκες που θα βοηθήσουν. Δεν είναι εύκολο γιατί έχουμε καλούς παίκτες και ψάχνουμε κάποιον που να μπορεί να βοηθήσει την ομάδα.
Ο Ασαντέ έχει τρεξίματα είτε σε ανοικτό γήπεδο είτε από τον κεντρικό διάδρομο. Ανάλογα αποφασίζουμε πως τον χρησιμοποιούμε. Έπαιξε ξανά στην καριέρα του σε παρόμοια θέση. Είχαμε τον Ντούρις και τον Κακουλλή έξω και ο Ασαντέ τα πήγε πολύ καλά. Κατανοεί τις οδηγίες. Φέρεται φυσιολογικά και έχει καλές αποφάσεις. Και πριν φτιάχναμε φάσεις και δεν έρχονταν τα γκολ».
