Ο Ερνέστ Ασάντε μίλησε μετά το τέλος του αγώνα Ομόνοια-Ανόρθωση που έγινε στο ΓΣΠ για την 16η αγωνιστική.
Όλα όσα είπε ο παίκτης των γηπεδούχων:
«Είναι μια μεγάλη νίκη και δουλέψαμε όλοι για αυτό. Δεν με νοιάζει που θα παίζω φτάνει να κερδίζουμε».
Ο Ερνέστ Ασάντε μίλησε μετά το τέλος του αγώνα Ομόνοια-Ανόρθωση που έγινε στο ΓΣΠ για την 16η αγωνιστική.
Όλα όσα είπε ο παίκτης των γηπεδούχων:
«Είναι μια μεγάλη νίκη και δουλέψαμε όλοι για αυτό. Δεν με νοιάζει που θα παίζω φτάνει να κερδίζουμε».