«Δεν με νοιάζει…»

«Δεν με νοιάζει…» thumb

Ο Ερνέστ Ασάντε μίλησε μετά το τέλος του αγώνα Ομόνοια-Ανόρθωση που έγινε στο ΓΣΠ για την 16η αγωνιστική.

Όλα όσα είπε ο παίκτης των γηπεδούχων:

«Είναι μια μεγάλη νίκη και δουλέψαμε όλοι για αυτό. Δεν με νοιάζει που θα παίζω φτάνει να κερδίζουμε».