Οργανωμένοι Ομόνοιας: "Τα πράγματα είναι απλά μάγκες..."

Οργανωμένοι Ομόνοιας:

Νέα σημερινή ανάρτηση από τους οργανωμένους της Ομόνοιας FCL για την αποψινή αναμέτρηση με την Ανόρθωση.