Διαβάστε και ακούστε τι δήλωσε ο προπονητής της Ομόνοιας Χένιγκ Μπέργκ για το αυριανό ντέρμπι με την Ανόρθωση και όχι μόνο.
Αναλυτικά:
«Περιμένουμε ένα πολύ δύσκολο παιχνίδι και πάλι. Είναι καλή ομάδα με καλούς παίκτες».
«Κοντά στο καλύτερο μας επίπεδο»
«Θα προσεγγίσουμε τον αγώνα το ίδιο. Έχουμε και οι φιλοδοξίες και αυτό είναι το σημαντικό».
«ήταν μια καλή εμφάνιση από εμάς. Είδαμε την ποιότητα, την κίνηση. Εμείς τους κάναμε να μην φαίνονται τόσο καλοί».
«Βρισκόμαστε σε καλό δρόμο. Περάσαμε δύσκολη στην αρχή της χρονιάς. Είναι σημαντικό να κερδίζουμε».
