Ο Τιάγκο έγινε ο 11ος ποδοσφαιριστής της Ομόνοιας που βλέπει δίκτυα στο πρωτάθλημα την φετινή χρονιά, με το ένα τέρμα που πέτυχε κόντρα στην Καρμιώτισσα.
Λούφτνερ, Κίκο, Κούσουλος, Μποτεάκ, Τζιωνής, Σενέ, Ντούρις, Ασάντε, Παπουλής και Κακουλής οι άλλοι δέκα.
