Στη σημασία της νίκης επί της Πάφου, στους Μαρίνο Τζιωνή και Κωνσταντίνο Παναγή, στη συνέχεια της σεζόν και στη μεταγραφική περίοδο του Ιανουαρίου αναφέρθηκε ο Ανδρέας Χαρίτου.
«Δεν μπορούμε παρά να είμαστε ευχαριστημένοι από την εικόνα της ομάδας και το αποτέλεσμα απέναντι σε μα πολύ καλή ομάδα που διεκδικεί θέση στην εξάδα. Εμείς με τα προβλήματα που είχαμε τα πήγαμε σχετικά καλά», σχολίασε στον Super Sport FM 104.0 ο παλαίμαχος τερματοφύλακας της Ομόνοιας, ο οποίος στη συνέχεια τοποθετήθηκε για...
...τον Μαρίνο Τζιωνή και την εμφάνιση του: «Κάνει μια εξαιρετική χρονιά είναι ολοκληρωμένος παίκτης. Ελπίζω η ομάδα να τον έχει δεσμεύσει για πολλά χρόνια. Είναι αξιοθαύμαστο αυτό… Είναι από τα παιδιά που έχουν σημειώσει πρόοδο, προσβλέπουμε ότι θα βγει κάτι καλό. Πλέον ο Μαρίνος παίρνει πρωτοβουλίες σε σχέση με πέρσι».
...τον Κωνσταντίνο Παναγή: «Είναι δύσκολο γι’ αυτόν, είναι σαν να ξεκινάς πάλι το ποδόσφαιρο. Και μένα μου έτυχε τον καιρό μου, αλλά τόσο πολύ διάστημα ποτέ. Είναι μεγάλο διάστημα και δύσκολο για 14 μήνες ειδικά για τερματοφύλακα. Ήταν απογοητευτικό αυτό που του έτυχε, η φάση του γκολ που δέχθηκε δεν σημαίνει ότι έχει ευθύνη, έγινε εκεί μια ασυνεννοησία. Ήταν μια ανακούφιση το γεγονός ότι κέρδισε η ομάδα. Πιστεύω ότι είναι θέμα αγώνων να βρει την φόρμα του. Είναι κεφάλαιο που πρέπει να προσέξουμε στην Ομόνοια».
...τον κίνδυνο απώλειας βαθμών, καθώς έρχονται μαζεμένα παιχνίδια: «Είναι το θέμα των ομίλων, πλέον θα ηρεμήσει η ομάδα, ελευθερώνεται και με την επιστροφή των απόντων πιστεύω ότι θα φτάσει ξανά στα στάνταρ που είχε την περασμένη χρονιά. Εκείνα τα λάθη μας αναγκάζουν να τρέξουμε, δεν πρέπει να κάνουμε άλλα, η ομάδα έδειξε ότι έχει καλή παρουσία και μπορεί ν’ ανταποκριθεί, ώστε να είμαστε σε θέση που θα επιτρέπει την αντεπίθεση στο β’ γύρο, για ν’ ανέβουμε στην κορυφή. Υπάρχουν ακόμη 23 αγώνες, είναι ένα ολόκληρο πρωτάθλημα. Χρειάζονται κάποιες βελτιώσεις, αλλά δεν παύει να είναι καλή η ομάδα, πιστεύω ότι θα βρεθεί ο τρόπος να έρθει σε ψηλά επίπεδα που θα την κρατήσουν εκεί μέχρι τέλους».
...την ενίσχυση: «Από ό,τι διάβασα προετοιμάζονται για κάποια ενίσχυση στην Ομόνοια. Ο χρόνος θα δείξει, φάνηκε ότι εκεί στην θέση για το σκοράρισμα κάτι πρέπει να γίνει, όμως είναι και ρίσκο τον Γενάρη να γίνουν μεταγραφές».
